12 Aralık 2011 Pazartesi

İçim gençti..


'İçimden bugün bu şehri terk etmek
Gittiğim her yere cebimde taşımak geçiyor
Fotoğraflar geçiyor kâğıda basılmamış
Kendimi sahile vurup ölü balık taklidi yapmak
Bir yalnızlığı öbür yalnızlıkla buluşturmak
Yağmur ormanlarında adam olmak geçiyor
Bütün duraklarda bekleme yapmak dolduruşu
İçimden aşk mı bu demek geçiyor
Bugün birine âşık olup akşama terk etmek geçiyor
Kendimi intihar ederken yakalamak geçiyor
İçimden barlarda maval okumak geçiyor
Bir şiiri arabamın arkasında dolaştırmak
Sonra da herkese dağıtmak geçiyor
Bardakta patlayan buz olmak, çıt.

İçimden geçenler para etmiyor
Belki hepsi bir heves
Gelip geçiyor.'

1 yorum:

  1. Üniversite giriş sınavına hazırlanan bir öğrenciyim. Şiirinizin bir kısmı çözdüğüm Türkçe kitabında karşıma çıktı acaba devamı var mı diye baktığımda buldum ve aşık oldum. 2011 de yazıldığını ve blogun artık aktif olmadığını gördüğümde ise bir hayal kırıklığı yaşadım. Yine de bir umut yorumumu görürseniz diye yazıyorum. Gerçekten çok beğendim. Keşke hala aktif olsaydınız. Hoşçakalın

    YanıtlaSil