3 Ekim 2011 Pazartesi

Aşkın Bağımlılık Hali

                          Siz hiç bir insana kendinizi unutacak kadar bağlandınız mı? Ben bağlandım.. Hemde kimileri için uzun upuzun katedilmesi zor bir yol, kimileri için ise ömrü kelebek kadar kısa bir zaman dilimi içerisinde. Bizim aşkımız ne Leyla ile Mecnun,  ne Ferhat ile Şirin ne de Tahir ile Zühre.. Bizim aşkımız henüz yeni yazılacak bir hikaye, 24 yıllık ömrümün 2buçuk senesi..  Ama asırlar sürmüş sanki, yapamam onsuz. Öyle alışmışım ki sakinliğine, ben ne kadar hareketliysem o kadar durgunmuş  O, ne çok konuştuysam o kadar susmuş, ne denli kahkahalar attıysam o kadar çatmış kaşlarını.. Zıt  kutuplar sahiden çeker mi birbirini? Bu sorunun cevabı bir yana dursun,  O’na bir şey olursa yaşayamam ben. Sahiden yaşayamam.   Öyle alışmışım ki nefesine,  onun içine çektiği her hava benim ciğerlerime doluyor sanki. Ağzım kenetlenmiş üstelik,  bıkmadan gözlerine bakabilmenin şaşkınlığı ve hayranlığıyla..  Burnumdaki kokusu buram buram ilkbahar ve hissettiğim en güzel  sıcaklık onun bedenindeki.. Hiçbir şeye değişemeyeceğim tek varlık;
                        O benim sevgilim, O benim geri kalan ömrüm.  Bana yaşattığı korkuya rağmen, dikkatsiz kullandığı kara kızımız, motorumuza rağmen herbişeyim o benim.  İki saat önce ölürsem arkamdan iki gün ağlar unutursun diye  sitem edip gözlerimi yaşartan da O, iki saat sonra yeşilden sonra yanan sarı ışıkta geçecekmiş gibi yapıp duran sürücünün arkasından ani fren yapıp takla atan da O;  şükürler olsun ki kazayı avuç içinde küçük bir ezikle atlattı. Sonra  yanıma gelip ‘Allah beni sana bağışladı’ dedi.  Biz bu kez ucuz atlattık; biliyorum yaşayacak güzel günlerimiz,  birlikte aynı tabaktan yiyeceğimiz lokmalarımız var bizim. Ama şans her zaman gülmüyor insana,  öyle çok sevdiği-sevebileceği  insan da karşısına  çıkmıyor her zaman. Ben şanslı olduğumu biliyorum ve yaşamayı seviyorum. O’nunla da bir başka yaşıyorum :)  hayat pamuk ipliğine bağlı; korkmayın sevin, sevilin ve her saniyenizin kıymetini bilin. ‘Bağlanmayacaksın’ diyenlere inat; bir insana  ne kadar çok bağlanırsanız hayata da o kadar sıkı tutunursunuz unutmayın.  
                         Sevdiceklerinizle güzel günler dilerim wink

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder