13 Aralık 2011 Salı

Bugün daha bir çok, pek bir çok seviyorum O'nu!

Bir kaç blog önce yazdığım sevgiliyle paylaşılan çay-simit ikilisinden sonra her seferinde tadı damağımda kalan bir paylaşımımız varsa o da çay-tavla ikilisidir arkadaş! Bizim ilişkinin başlama aşamalarında iş çıkışı tavla bahanesiyle orda burda takıldığımız çok olurdu, ben genelde mağlup taraf olurdum o dönemler ancaaak 'boynuzun kulağı geçtiği' tescillendi sonunda :))
Geçtiğimiz cuma 4-2 olarak bıraktığımız turnuvamıza pazar günü devam etmiş, sevgilimi 6-2 yenmiştim yanılmıyorsam..:)) Beyimiz bugün hırs yapıp yine tavlaya gidelim dedi ve acayip kapışmalı bir oyun çıkardık. İlk iki oyunu o kazansa da (ben sadece 2 turu alabildim) inadımdan son bir kez, son bir kez daha diye diye yeni bir oyun başlattım. 3te bitsin diyen sevgili; kendisini bir mars bir düz ettiğim için 'tavla dediğin 3te bitmez 5 olacak' dedi veee oyunu 5-1 galip olarak tamamlamama vesile oldu. Burdan kendisine şükranlarımı sunar, müslüm babadan son pişmanlık şarkısını göndermeyi borç bilirim :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder